Indíts adománygyűjtést!

GIVING TUESDAY 2025

Felhívás civil szervezetek számára - Pályázz év végi adománygyűjtő eseményeddel a Giving Tuesday programba, és nyerj kommunikációs támogatást!

ÉV VÉGI ADOMÁNYGYŰJTŐ ESEMÉNYEKET KERESÜNK, AMELYEKET A GIVING TUESDAY PROGRAM KERETÉBEN KOMMUNIKÁCIÓVAL TÁMOGATHATUNK!

Mi a Giving Tuesday?

Az #AdakozóKedd – nemzetközi nevén #GivingTuesday – egy világszerte elterjedt mozgalom, amelynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről és ezek ünnepléséről szól.
A kezdeményezés a Black Friday és a Cyber Monday vásárlási lázának ellensúlyozására jött létre, hogy emlékeztessen: az egymásra figyelés, a segítségnyújtás és a közösségi összefogás legalább ilyen fontos.

A NIOK Alapítvány, a Giving Tuesday értékeit képviselve, idén is kampányt indít azért, hogy a jótékony cselekedetek minél több emberhez eljussanak.

2025-ben nemcsak december 2-án, az Adományozás Napján, hanem novemberen és decemberen átívelően az adományozásra és a közösségi szerepvállalásra irányítjuk a figyelmet.

Hogyan vehetsz részt?

💡 Szervezz közösségi programot, vagy pályázz az amúgy is tervezett eseményeddel, és vegyél részt a közös kommunikációs kampányban!

Pályázati határidő:  2025 november 19.

Ha a szervezeted 2025. november 24. és december 14. között olyan offline eseményt szervez, amely az adománygyűjtéshez, a Giving Tuesday kampányhoz vagy az év végi jótékonykodáshoz kapcsolódik, akkor az Adjukössze most kommunikációs támogatást kínál számotokra.
Segítünk, hogy minél több emberhez eljusson az eseményetek híre

A támogatást pályázat keretében lehet megpályázni.

Milyen támogatást nyújtunk?

Amennyiben az eseményetek vagy adománygyűjtő akciótok a Giving Tuesday időszakában van, az Adjukössze csapata kommunikációs és kreatív támogatást biztosít számotokra az alábbiak szerint:

🎨 Kreatív és kommunikációs anyagok

  • Szerkeszthető Canva-sablonokat biztosítunk, amelyeket testre szabhattok és szabadon felhasználhattok az eseményetek népszerűsítéséhez.
  • Előre megírt kommunikációs üzeneteket szlogeneket biztosítunk, amelyek segítenek az egységes és hatékony kommunikációban.

📣 Láthatóság támogatása

  • Az Adjukössze hírlevelében megjelenítjük az eseményeteket egy alkalommal.
  • Az Adjukössze Facebook felületein legfeljebb három alkalommal megosztjuk az eseményeteket.

Az eseményeket pályázaton (egyszerű, könnyen kitölthető) választjuk ki.

 

Hogyan tudtok pályázni?

A lenti űrlapot kitöltve tudtok jelentkezni a Giving Tuesday programba. A pályázatra való jelentkezéshez kérünk néhány rövid információt a szervezetetekről és az általatok tervezett eseményről.

Sikeres pályázat esetén

🤝 Amit a pályázat nyerteseitől várunk:

  • Az eseményen jelenjenek meg a Giving Tuesday mozgalom üzenetei és vizuális elemei. (plakát, molinó, szórólap...)
  • Kérjük, hogy az eseményről osszatok meg min 3 - 5 bejegyzést a közösségi médiában, amelyben használjátok a kapott kreatív elemeket (pl. GT logó, sablon, üzenet)
  • A kapcsolódó linkeket és posztok elérhetőségét küldjétek el számunkra az eseményt követően.

💡 Miért érdemes tehát csatlakozni?

  • Egységes megjelenés a Giving Tuesday országos kommunikációs kampányában.
  • Kreatív, vizuális anyagok szabad felhasználása a saját kommunikációtokhoz.
  • Támogatás az Adjukössze.hu részéről az eseményetek láthatóságának növelésében.