Pályázati felhívás
Az Adjukössze.hu Webshopadomány pályázatot hirdet a szolgáltatást már használó szervezetek számára.
A pályázat leírása
Kommunikációs támogatás Webshopadományt már használó szervezetek számára
Az Adjukössze.hu Webshopadomány programot működtető NIOK Alapítvány, a lengyel Fanimani Alapítvánnyal együttműködésben, pályázatot hirdet a szolgáltatást már használó civil szervezetek számára. A pályázat célja, hogy kommunikációs támogatással segítse a szervezeteket új támogatók elérésében és meglévő jelenlétük erősítésében.
A kampány célja:
A kampányhoz csatlakozó szervezetek növelhetik a Webshopadomány rendszerében elérhető támogatói bázisukat, új felhasználók bevonásával. A cél a regisztrált támogatók számának növelése.
Kik pályázhatnak?
-
A Webshopadományt használó, regisztrált szervezet, aki rendelkezik minimum 5 webshopadomány támogatással,
-
A szervezet rendekezzen aktív Facebook profillal, az Instagram profil opcionális
A kommunikációs támogatás keretében:
-
a kiválasztott szervezet 100 eurónak megfelelő HUF támogatásban részesül, amelyet a NIOK közvetlenül a hirdetésekre fordít, a kampányt a szervezet hirdetési fiókjában a beállítások után a NIOK Alapítvány fizeti ki.
-
a Webshopadomány szakértője segítséget ad a FB (opcionálisan Instagram) hirdetések beállításához, vagy igény esetén szakértőként átnézi a szervezet Facebook-hirdetését.
A nyertes szervezet vállalja, hogy:
-
Hozzáférést biztosít a Facebook hirdetési fiókjához a kampány idejére
-
Elkészíti a posztszövegeket és kreatívokat a NIOK által adott minták alapján
-
Aktívan kommunikálja a Webshopadományt a hirdetési időszakban Facebookon organikusan és adatbázis alapon is
A pályázatok értékelésének szempontjai:
-
A szervezet Facebook oldalának aktivitása, megjelenő organikus posztok száma, tartalma.
-
A Facebook profil követőinek száma.
A pályázati keret:
-
100 eurónak megfelelő Ft / szervezet,
-
5 szervezet vehet részt a programban.
Fontos időpontok:
-
Pályázat közzététele: május 26.
-
Jelentkezési határidő: június 4.
-
Eredményhirdetés: június 6.
-
Kampány tervezés kezdete: június 9.
-
Kampány vége: legkésőbb július 18.
-
Kampány időtartama: 2 - 3 hét, beállítás szerint
Kommunikációs csatornák:
-
Facebook és meglévő támogatói adatbázis