Indíts adománygyűjtést!

Pályázat Webshopadományt használó civil szervezeteknek – Kommunikációs támogatás új támogatók eléréséhez

Használjátok ki a lehetőséget, és jelentkezzetek az Adjukössze.hu Webshopadomány program pályázatára! A NIOK Alapítvány Adjukössze programja most közösségi média kampánnyal és 100 eurós hirdetési támogatással segíti azokat a szervezeteket, akik aktívan használják a Webshopadomány szolgáltatást. A cél: még több elkötelezett támogató elérése.

Pályázati felhívás

Az Adjukössze.hu Webshopadomány pályázatot hirdet a szolgáltatást már használó szervezetek számára.

A pályázat leírása

Kommunikációs támogatás Webshopadományt már használó szervezetek számára

Az Adjukössze.hu Webshopadomány programot működtető NIOK Alapítvány, a lengyel Fanimani Alapítvánnyal együttműködésben, pályázatot hirdet a szolgáltatást már használó civil szervezetek számára. A pályázat célja, hogy kommunikációs támogatással segítse a szervezeteket új támogatók elérésében és meglévő jelenlétük erősítésében.

A kampány célja:

A kampányhoz csatlakozó szervezetek növelhetik a Webshopadomány rendszerében elérhető támogatói bázisukat, új felhasználók bevonásával. A cél a regisztrált támogatók számának növelése.

Kik pályázhatnak?

  • A Webshopadományt használó, regisztrált szervezet, aki rendelkezik minimum 5 webshopadomány támogatással,

  • A szervezet rendekezzen aktív Facebook profillal, az Instagram profil opcionális

A kommunikációs támogatás keretében:

  • a kiválasztott szervezet 100 eurónak megfelelő HUF támogatásban részesül, amelyet a NIOK közvetlenül a hirdetésekre fordít, a kampányt a szervezet hirdetési fiókjában a beállítások után a NIOK Alapítvány fizeti ki.

  • a Webshopadomány szakértője segítséget ad a FB (opcionálisan Instagram) hirdetések beállításához, vagy igény esetén szakértőként átnézi a szervezet Facebook-hirdetését.
     

A nyertes szervezet vállalja, hogy:

  • Hozzáférést biztosít a Facebook hirdetési fiókjához a kampány idejére

  • Elkészíti a posztszövegeket és kreatívokat a NIOK által adott minták alapján

  • Aktívan kommunikálja a Webshopadományt a hirdetési időszakban Facebookon organikusan és adatbázis alapon is

A pályázatok értékelésének szempontjai:

  • A szervezet Facebook oldalának aktivitása, megjelenő organikus posztok száma, tartalma.

  • A Facebook profil követőinek száma.
     

A pályázati keret:

  • 100 eurónak megfelelő Ft / szervezet,

  • 5 szervezet vehet részt a programban.
     

Fontos időpontok:

  • Pályázat közzététele: május 26.

  • Jelentkezési határidő: június 4.

  • Eredményhirdetés: június 6.

  • Kampány tervezés kezdete: június 9.

  • Kampány vége: legkésőbb július 18.

  • Kampány időtartama: 2 - 3 hét, beállítás szerint
     

Kommunikációs csatornák:

  • Facebook és meglévő támogatói adatbázis

A pályázatok elbírálása a beérkezés sorrendjében történik.