Nyári tábor...mert a leukémiás gyerekeknek is vannak álmaik!
(lezárult!)

Közösségi adománygyűjtés

Bővebben

Összeg:
600.000 Ft 37 támogató közreműködésével

100% -a teljesült a 600.000 Ft -os célnak

Adománygyűjtési időszak lezárult: 2017.03.30 - 2017.06.26

Nyári tábor...mert a leukémiás gyerekeknek is vannak álmaik!

Összeg:

• Támogatások
  • Futó adománygyűjtések
  • Korábbi adománygyűjtések

Több kis betegünknek szeretnénk a nyáron egy tábort szervezni, ahová természetesen az érintettek családjaik körében érkeznének, mindenkivel ott lenne az anyu és apu, illetve testvéreik! A cél a Bükk völgyében található kis turistaparadicsom, Bogács lesz! Ide szeretnénk a családokat elvinni egy közös, tartalmas pihenésre! Olyan betegeink lesznek jelen, akiknek már az egészségi állapotuk megengedi a nyilvános közeget, strandolást, túrázást, stb., akiknek már nem kell különösebben tartani a fertőzésekkel szemben, mert az immunrendszerük már megfelelően védekezik! Ezek a gyerekek, akik túl vannak annyi minden megpróbáltatáson, kemoterápiás kezeléseken, ne adj isten csontvelő-transzplantáción, megérdemelnek a sok rossz, a sok szenvedés után egy kis vidámságot is az életükbe a családtagjaikkal egyetemben!

Mire is lesz elegendő a célul kitűzött pénz? A tervünk az, hogy mindent mi fogunk állni a családoknak, nekik a tábor ideje alatt csak arra kell majd összpontosítani, hogy pihenjenek, töltődjenek! Mi fogjuk finanszírozni a táborba való útjukat, a szállást a teljes napi ellátással, reggeli, ebéd, vacsorát, illetve a napi nyalánkságokat-rágcsálnivalót, mint fagylalt, gofri, palacsinta, főtt kukorica, stb, ki mit szeretne majd! Bogács a fürdőjéről híres település, a strandbelépőt is természetesen mi fogjuk fizetni minden alkalommal a táborozóknak!

...és hogy mire elegendő a Te adományod?

- 2 000.- Ft befizetésével már két kis gyerkőcünk lubickolhat egész nap a fürdő medencéiben!

- 3 000.- Ft befizetésével már az étkezésüket is tudjuk biztosítani a táborlakóknak, kiegészítve egy kis délutáni nasival!

- 5 000.- Ft-ból már tudjuk finanszírozni a közelebbi családok oda, s hazautazását!

- 10 000- 20 000.- Ft-os befizetés már fedezi egy négy fős család szállását!

A tábor július 30-tól augusztus 03-ig fog tartani! Négy napot töltenek el a családok közösen Bogácson, ahol, biztosan tujduk, hogy életre szóló barátságok köttetnek majd!

Kérjük, ha teheted segítsd Te is törekvéseinket! A képen egy valós korábbi kis betegünk látható, aki nagyon örülne neki, ha lenne támogatója a dolognak! A kisfiú a szüleivel, s nővérével lesz jelen a táborban, már alig várja a nyarat!

2017-06-26
Beszámoló

Beszámoló - Nyári tábor...mert a leukémiás gyerekeknek is vannak álmaik!

Kedves Támogatók! Ezúton szeretnénk még egyszer megköszönni önzetlen segítségüket! A tegnapi nappal véget ért a 2017-es nyári táborunk, amiről szeretnénk egy pár mondatos összegzéssel beszámolni Önöknek! Hogyha jelzőkkel kellene ismertetnünk a hangulatot, hogy összességében milyen is volt a tábor, a következő fogalmak jutnának eszünkbe: családias, fergeteges, meghitt, jókedvű, mindig kacagós, kirándulós, fürdős, egyszóval szuperul sikerült! Négy nap állt rendelkezésünkre, amit közösen tölthettek el a családok. Öt család volt jelen, a felnőttek tizen, a gyerekek pedig tizeneggyen. A családok számából könnyen következtethető, hogy öt kis beteg gyerkőcről beszélünk, akiknek széppé, szebbé tudtuk tenni az idei nyarat! Mondhatjuk, hogy ezt teljes egészében meg is érdemlik, hisz annyi minden szörnyűségen mentek már keresztül! Ez érthető a szülőkre, és nem utolsó sorban a testvérekre is, hisz bizony ők is érintődtek a fájdalmakban!

Szóval tényleg nagyon jól sikerült a tábor, aminek a közösségi oldalunkon, www.facebook.com/tegyunkleukemia minden napját részletesen láthatják! Olyan sok mosolygós, jókedvű fotó készült, amik között akadt szép számmal meghitt is, hogy fel sem tudjuk ide mindegyiket tölteni! Na de azért mégis nagyvonalakban részletezzük itt is a programot. Az első nap 14:00-ra jöttek a családok Bogácsra a Margaréta Apartmanba, ahol már vártuk őket. Ez a délután az ismerkedésé, barátkozásé volt, hisz ők nem mindegyikük ismerte egymást. A szálláson való kipakolás, annak elfoglalása, az ismerkedős beszélgetések annyira elhúzódtak, hogy azon kaptuk magunk, már mehetünk is vacsorázni. Közben délután volt egy látogatásunk is, egy család, akik nyomon követik munkánk, csak azért jöttek el Bogácsra, hogy hozhassanak gyerkőceinknek otthonról finom házi sütiket, labdákat, plüssöket, édességeket! heart A vacsora egy helyi szinvonalas étteremben volt, mindenki azt rendelt az étlapról, amit szeretett volna. Esténként a vacsora után nagyon jókat beszélgettünk az apartmanház udvarán, a gyerekek pedig szuperül eljátszadoztak a ház játszóterén. Estére már valamennyire tűrhető volt a nagy hőség is! smiley A második-harmadik nap a fürdésé volt, hisz egy nagyon jó kis strand is található a településen, amit minden gyerek imádott! Bizony a transzplantációs steril bokszok fogsága után ez egy olyan közeg volt, ahol mindenkinek felfelé kerekedett a kicsi szájacskája! Az egyik nap szerveztünk egy úgynevezett Szafari buszos kirándulást is, egy nyitott busz vitt be minket a Bükki Nemzeti Park területére. Ezt is nagyon élvezték a gyerkőcök, voltunk egy forrásnál, megnéztünk egy elhagyatott várat, az Ódorvárat, voltunk a subalyuki barlangnál... Az utolsó nap este érződött mindenkin, hogy szomorúbb, hisz tudtuk, hogy másnap reggel reggeli után indulhatunk haza, de megígértük mindenkinek, hogy fogunk mi még tábort szervezni, s találkozunk még ilyen körülmények között! Fogadjátok szeretettel a fotókat, azoknak egy részét, akiket érdekelnek a napi Facebook-os beszámolók, ők pedig látogassanak el az oldalunkra! Azt még el kell mondani, hogy segítségetekkel miket tudtunk finanszírozni. Mi álltuk a családok szállását, a teljes ellátást, reggeli, ebéd, vacsorát. A fürdőbelépőt, a buszos kirándulást is természetesen mi fizettük, mi több, tudtuk még finanszírozni a családok utazási költségeit is, sőt, még a strandon töltött időre költőpénzt is kaptak a szülők, hogy meg tudják venni azon nyalánkságokat, amit épp gyermekük megkíván, mint például a napi folyadék, üdítő, fagylalt, esetleg gofri, lángos, főtt kukorica, stb.

Apropó! Szeretnénk mindenkinek felhívni a figyelmét: Minden egyes támogató, akik segítették táborunk létrejöttét, ígéretünk szerint kapni fog egy mosolygós csoportképet ábrázoló hűtőmágnest! Természetesen álljuk a szavunk, viszont még pár támogatótól nem kaptunk postázási címet, hogy hová küldhetjük a hűtőmágneseket! Kérjük tőlük, ezt pótolják, hisz úgy tudjuk csak eljuttatni hozzájuk a szóban forgó "köszönöm hűtőmágnest", ami reményeink szerint sokak fridzsider dísze lesz! smiley A nyomdába elküldtük az elkészítésükhöz szükséges képanyagot, hamarosan legyártják őket, ami után postafordultával küldjük is a mágneseinket! A postacímeket az [email protected] e-mail címre várjuk!

Még egyszer hálásan köszönjük a kisebb-nagyobb felajánlásokat, nélkületek nem tudtuk volna megszervezni ezt a négy napos szuper tábort!

Szervezet hivatalos neve:

A szervezet telefonszáma:
+36204814923

A szervezet címe:
7584 Babócsa, Rinya utca 93.

Tovább az adatlapra
2017-06-26

Workerline Kft.
422 500 Ft
2017-06-21

Bori Zsuzsa
5 000 Ft
ismeretlenül is számíthattam Rátok, amikor segítséget kértem egy családnak, így most rajtam a sor. Köszönet az áldozatos munkátokért.
2017-06-21

6 000 Ft
2017-06-20

Tamasi Gréta
2017-06-17

5 000 Ft
Jó nyaralást a gyerekeknek. Átérezzük helyzetüket az én kislányom még nem mehet közösségbe, de majd jövőre
2017-06-12

2017-06-10

Somogyi Zsuzsanna
Kellemes nyaralást és mielőbbi gyógyulást a gyerkőcöknek!
2017-06-06

5 000 Ft
Jó szórakozást kíván a Tóth család!
2017-06-06

2017-05-12

2017-05-10

Káté Krisztina
Minél több boldog kisarcot szeretnék látni:)
2017-05-09

Kun Rita
2017-04-12

3 000 Ft
Érezzétek jól magatokat gyerekek!
2017-04-11

Jó pihenést gyerekek!
2017-04-08

2017-04-03

Zsebő Béla
2017-04-02

2 000 Ft
Remélem sokan mellétek állnak! Jó nyaralást!
2017-03-31

2017-03-30

Rózsa Magdolna

Viktória
Szép nyarat gyerkőcök!
Bankkártyás
adománygyűjtés

A nagy harcokat sokszor kisgyerekek vívják!

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

A nagy harcokat sokszor kisgyerekek vívják, nekünk felnőtteknek pedig az a dolgunk, hogy segítsük őket a leukémiával való küzdelemben, hogy egyszer ők is egészséges anyukák, apukák, nagyszülők lehessenek!

Adománygyűjtés indult: 2017.11.17.
Összeg: 10.683.755 Ft
Támogatók száma: 1294
Érdekel Támogatom
Telefonos
adománygyűjtés

Kis segítség nagy betegeknek, melyekből életeket menthetünk

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

Hogy ne legyen hiábavaló az a sok szenvedés, gyötrelem, gyereknek-szülőknek! Kérjük, segítsd munkánkat egy emelt díjas hívással, vagy SMS üzenet küldéssel! Esélyt a gyógyulásra!

Telefonszám: 13600/41
37588 hívás, 92248 sms
adománygyűjtés

Vannak angyalok, kik a földön járnak?!

100% 600.000 Ft összegyűlt
adománygyűjtés

TV-re gyűjtünk az “újjászületés házába”

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

Minden egyes csontvelő-transzplantáció felér egy második születésnappal, lepjük hát meg a leukémia ellen harcoló gyerkőcöket, akiknek sokáig ezek a televíziók lesznek az egyetlen kikapcsolódási lehetőségük!

102% 614.500 Ft összegyűlt

ADÓ 1% A LEUKÉMIÁS GYERMEKEKNEK

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

Adó 1%-odat fel tudod úgy is ajánlani, hogy azt egy leukémiás kislány, vagy épp egy kisfiú, avagy egy felnőtt beteg, egy édesanya, vagy egy apuka kapja meg! Rajtunk keresztül közvetlen a családokat támogatod!

2018-05-30.
adománygyűjtés

Családos tábort szervezünk a leukémiát már legyőzőknek

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

Töretlenül hisszük, hogyha boldog a lélek, jobban gyógyul a test is! A tavalyihoz hasonlóképp idén is nyári tábort szervezünk a mi hőseinknek, olyan gyerkőcöknek és családjaiknak, akik legyőzték a leukémiát.

100% 600.000 Ft összegyűlt
adománygyűjtés

Köszönik adód 1%-át a leukémiás betegek!

Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért és Betegekért Közhasznú Alapítvány

A leukémia nem válogat, Te megteheted! Add adód 1%-át a lehető legjobb helyre! Mint korábbi érintettek küzdünk a leukémia ellen, közvetlenül az érintett családokat támogatjuk országos szinten!